pátek 8. července 2011

Konečně doma ve své rodné vlasti

Kolem čtvrté ranní jsem dorazil do Prahy v pořádku, doufám, že ostatní taktéž. Celý víkend budu regenerovat své bolavé a znavené tělo, přece ten výstup a sestup dal docela pěkně zabrat.
Dnes odpoledne budu psát o středečním výstupu na Matterhorn a včerejším sestupu do Zermattu včetně odjezdu do vlasti. Také budu třídit a upravovat nespočet fotek (asi 300).
Teď zjišťuji, že vkládání komentáře bylo povolené jen pro zaregistrované (díky Vojto za upozornění, sice pozdě, ale přece), teď už můžete vkládat komentáře jako anonymní uživatel (až budete psát komentář, nastavte v položce "Komentoval jako" na Anonymní.

3 komentáře:

  1. Ahoj doma,
    umění se včas vrátit je jedním z největších umění kvalitního horolezce. Nakonec o tom jsme spolu několikrát mluvili...Celou dobu jsem sledoval váš program, nastavený opravdu kvalitně a odpovědně. Za to vám patří velká pochvala. Nepochybuji, že za lepších podmínek zdoláte Zermattského lva v naprosté pohodě. Do dalších výstupů přeji hodně štěstí
    Libor

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kajo,

    fakt mi pada sanice z tohohle vaseho pocinu. Taky se pripojuju k ostatnim a ocenuju, ze jste to kvuli bezpecnosti nahore obratili zpatky. A docela mi je lito... ze vam to nevyslo kvuli pocasi, ktery se samozrejme neda vovlivnit. Ale i tak verim, ze jste si to ve walisu uzili dle predstav. Tesim se na dalsi reporty z cest. (((Btw, za tyden jedu bouldrovat do edinburghu;--)))

    hore zdar, vojta


    A jeste se dodatecne omlouvam: menil jsem praci a na nejaky cas mi zrusili account na utu.fi.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libore, Tvá moudrá a pravdivá slova by měla být napsána velkým písmem. Skutečně je tomu tak a jsme rádi, že jsme z náročného výstupu odnesli kus pozitivních zkušeností. Pevně věřím, že se již brzy potkáme, ať osobně či na skále.

    Ahoj Vojto, omlouvám se, že jsem dřív nereagoval. Vůbec nám nemrzí, že jsme na vrchol nedosáhli, naopak nás těší, že jsme ten náročný výstup a hlavně sestup zvládli bez nějakého zranění či vážného újmu na zdraví, které je pro nás nejcennější, co máme a hlavně ty neocenitelné zkušenosti.
    Hoře zdar a dej vědět, jak jsi bouldroval.

    OdpovědětVymazat